LUXURY YACHTS CHARTER

Split__Croatia_by_C_through_my_Is

Checka in för båten varje lördag kl 18: 00 h och kolla på lördag 09: 00 h

boknings~~POS=TRUNC

När du bestämt vilken båt du vill reservera för att tillbringa din dröm semester i Kroatien måste du skicka oss dina personuppgifter för att vi ska skicka dig ett kontrakt. Dessa uppgifter inkluderar:

Fullständiga namn
Adress
E-post
pass~~POS=TRUNC nummer~~POS=HEADCOMP

Vi respekterar integriteten hos alla våra kunder (läs Sekretessregler).

Efter att vi fått dina uppgifter, kommer vi att förbereda och skicka ett kontrakt för att du tillsammans med General Charter villkor och våra bankkontouppgifter. Du kan se våra allmänna Charter förutsättningar.

När du fick allt du behöver för att skicka oss tillbaka dokument undertecknades den vår e-postadress info@adriatiskaresor@.se

tillsammans med betalning av 50% av den totala angivna priset eller med 100% om din bokning översteg 6 veckor innan ombordstigning. Så snart vi får din handpenning kommer vi omedelbart att skicka en bekräftelse via e-post och bekräfta din bokning.

Saldot på 50% måste göras senast 4 veckor före startdatum stadgan, som du får påminnelse från oss. När vi har fått det fulla beloppet kommer vi att skicka dig en besättningslista, som måste fyllas ut och skickas tillbaka tillsammans med bordn information om två veckor före charterdatum.

Tveka inte att kontakta oss för all ytterligare information.

SEKRETESSPOLICY

Adriatiska Resor är förpliktigad att skydda din integritet. Vi har också åtagit sig att ge dig den bästa upplevelsen som vi kan på vår webbplats. För att förbättra din upplevelse på vår webbplats samlar vi viss personlig information om dig som hjälper oss anpassa vårt innehåll till din smak och preferenser. Läs följande policy för att förstå hur din personliga information kommer att behandlas som du dra full nytta av vår webbplats. Denna policy kan ändras från tid till annan så kom tillbaka med jämna mellanrum.

Sekretesspolicy tjänar oss för online-skydd av privatlivet för våra användare. Du kan titta på CroatiaCharter.com webbsidor för gratis, utan något åtagande att avslöja din identitet eller lämna någon form av dina privata uppgifter. I fall att du väljer att använda våra tjänster, är det nödvändigt att lämna oss dina personuppgifter, så att vi kan slutföra din bokning och hyra frågade tjänsten. Dina personuppgifter förblir skyddade. Vi försäkrar er att vi samlar bara information som vi behöver för att fylla i vårt förfarande bokning av vår service. I den processen vi använder endast information som vi får direkt från dig.

Här vill vi försöka förklara våra skäl för insamling av information, sättet att bearbeta dem och skyddsnivå för dina personuppgifter.

Samla in information om dig

Adriatiska  Resor samlar in information om din identitet och annan personlig information endast i fall att du väljer att använda tjänsten från vårt erbjudande, varefter du kommer att behöva betala förskott för tjänsten.

När du besöker Adriatiska Resor hemsida samlar vår webbserver automatiskt information om IP-adressen till din dator, typ av webbläsare, namnet på din domän, tid för din åtkomst webbsida adress varifrån du kommer ifrån och alla information om vilka sidor du har besök på vår webbplats. Att data som vi använder för att köra vår statistik om användningen av sidorna, så att vi kan förbättra kvaliteten på vår webbplats.

Vi påpeka att vår webbserver inte hämta din e-postadress eller någon annan information, som kan vara personligt identifierbar.

Användning av insamlad information

Vi använder dina personuppgifter:
• att starta processen med förbehåll för den tjänst du vill, så att vi kan skicka dig vår preliminära beräkning, varefter du kommer att betala ut förskottet.
• att skicka dig på din hemadress allt relevant material och information om valda tjänsten (riktning hur du når ditt mål, kupong …).
• att vidarebefordra dina personuppgifter till en person som kommer att ge dig direkt den tjänst som du har gjort en reservation, även innan konsumtionen av den valda tjänsten. Genom att direkt kontakt du kommer att kunna lösa alla dilemman eller missförstånd som du har om tjänsten på bästa möjliga sätt.
• att informera dig ibland om förändringar i vårt erbjudande, specialpriser, uppgraderad information … och för att förse dig med all information om tillväxten av vår webbplats.

Vi kommer inte att använda insamlad information för ändamål som inte nämns i denna programförklaring. Dina personuppgifter, säljer inte, handel, hyra eller ge till tredje part, om det inte är nödvändigt för förfarandet för förverkligandet av vald tjänst.

I fall att du inte vill få information om ändringar på våra sidor, meddelanden om vårt erbjudande eller annan reklaminformation, tveka inte att informera oss om det. Efter att vi fått din anmälan, kommer ditt namn snart bort från vår lista.

Adriatiska Resor kan avslöja personuppgifter endast i fall när domstolen besluta att eller i det fall att det finns behov att skydda rättigheter eller egendom våra webbsidor, eller behovet av att skydda den personliga säkerheten för våra användare eller allmänheten.

Säkerhet för insamlade uppgifter
adriatiska resor ger en stor vikt vid detta uttalande och vi tror att trovärdigheten i vår verksamhet är beroende av det faktum hur mycket byrån aktiviteten i enlighet med detta uttalande.

adriatiska resor bryr sig speciellt som samlat information om användaren är säkra och skyddas från förlust, ändringar, otillåten åtkomst eller någon form av missbruk. Arkivering i frågeformulär, postformulär, begäran om bokning … är mycket skyddad process.

Våra datorsystem använder program som kan känna igen varje obehörig åtkomst till dina data, varefter de reagerar snabbt. Vår webbserver är mycket skyddad från obehörig åtkomst (fysisk eller elektronisk). Dina uppgifter lagras i lösenords kontrollerade servrar med begränsad tillgång.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att analysera användningen av denna webbplats. Google Analytics använder cookies, för att samla standard Internet logginformation och besökarnas beteende informationen i en anonym form. Informationen som genereras av sådan cookie genom er användning av webbsidan (inklusive IP-adress) överförs till Google. Denna information används sedan för att utvärdera besöks oss på webbplatsen och att sammanställa statistiska rapporter av aktiviteter på webbsidan för adriatiska resor

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

Om rabatter för charter

Vi erbjuder några fantastiska särskilda rabatter för alla båtar i vår flotta i Kroatien.

Rabatter beroende på dagen så vi har:

tidig bokning rabatt – för betalda bokningar To 31.01. Vi erbjuder usully rabatter 5 till 10% på angivna priserna
Sista minuten rabatt – för alla tillgängliga veckor under säsongen vi erbjuder rabatter 5 till 15% på angivna priserna
båtmässa rabatter – för bokningar gjorda under båten visar att vi erbjuder 5% rabatt på angivna priser

Rabatter vi erbjuder även för våra upprepade kunder (5 till 10%), och för bokningar två (5%) eller veckor (10% och mer).

Tveka inte att kontakta oss för all ytterligare information.

A.P.A. (obligatory)

Advance Provisioning Allowance (APA) i en mängd av startavgiften (före rabatt) betalas av Kunden utöver charter avgift som omfattar alla bränslekostnader och relevanta för båten och dess anbud, liksom alla hamnen, tull , verktyg och andra extra kostnader för yacht, besättning, klient och gäster under hela kontraktsperioden.

A.P.A. är obligatorisk .Det klient kommer att informeras av kaptenen, med jämna mellanrum, för att utbetalningen av APA och kommer, om saldot blir otillräcklig, med tanke på de löpande utgifterna, betala till kaptenen, en tillräcklig summa för att upprätthålla en tillräcklig tillgodohavande. Före avstigning vid slutet av charterperioden skall kaptenen fram till Kunden en detaljerad redogörelse för utgifterna med så många kvitton som möjligt, och Kunden skall betala till kaptenen balansen av kostnaderna eller kaptenen kommer att betala tillbaka till Kunden eventuella saldot överbetalda, i förekommande fall kan vara. Betalning för speciella krav eller utrustning och / eller landtransporter och / eller utflykter och / eller alla andra kostnader som inte vanligtvis betraktas som en del av båtens kostnader kan krävas för att betalas ut till kaptenen ombord utöver charteravgift och / eller A.P.A.

Checka in för båten varje lördag kl 18: 00 h och kolla på lördag 09: 00 h- Charter Villkor Lyxbåtar

Charter Villkor Lyxbåtar

Charteravgift och betalningsvillkor

Startavgiften ingår stadga om en båt med sin utrustning och full försäkring för båten och besättningen under charterperioden. Hamnavgifter av hemvist marina, bränslekostnader, skeppare, värdinna och andra extra tjänster ingår inte i startavgiften.
Den chartrade båten med komplett utrustning kan användas endast efter det att betalningen regelbundet fast:

30-50% av startavgiften (handpenning) vid bokning
50-70% av startavgiften fyra veckor före början av stadgan.

För att bokningen blir finalen, befraktaren förbinder sig att betala handpenning på grund av Charteree inom den tidsperiod av 5 dagar sedan Charter kontrakt eller faktura skickas till befraktare.
Startavgiften ingår användningen av båten under kontraktsperioden. Starta marina befraktare betalar för alla extra begärda tjänster (skeppare, värdinna, transport, jet-ski, vindsurfing, etc.), transit log och slutstädning.

Charteree skyldighet

Den Charteree är skyldig att lämna-över på befraktaren förfogande fullt utrustad, felfri, ren och torr båt med fulla bränsle- och vattentankar i avtalad tid och plats med alla giltiga dokument om lustjakt krävs för uthyrning.

Om det finns någon anledning att Charteree inte uppfyllde ovanstående villkor befraktare har rätt att be om pengar återbetalning för de dagar han inte använt båten. Även om Charteree inte kan placera båten till förfogande på avtalad plats 4 timmar efter utgången av den tidsperiod för övertagandet, eller ge en annan, minst lika eller bättre egenskaper har befraktare till höger för att ge upp kontraktet och efterfrågan den totala mängden av startavgiften eller kräva beloppet för så många dagar som han kunde inte kastas båten.
Befraktaren kan kräva endast den del av startavgiften; andra rättigheter till ersättning är uteslutna.
I händelse av skada eller defekt på båten eller dess utrustning på grund av den normala naturliga yacht förbrukning befraktare är skyldig att omedelbart underrätta Charteree. Den Charteree är skyldig att ta bort skadan efter anmälan.
Om Charteree bort skadan inom 24 (tjugofyra) timmar, har befraktare ingen rätt att kräva någon ersättning.

Säkerhets inbetalning

Deposition måste göras vid start marina av befraktare när övertagandet av båten. Deposition kan göras i kontanter, checkar eller kreditkort. Deposition skall återbetalas i sin fulla belopp om förekomsten av skada eller fel på båten eller utrustningen hittas under övertagandet av båten, och om det inte finns några krav fält eller aviserats om befraktare av tredje part, som är anslutna till användningen av båten.
I händelse av förlust av eller skada på utrustningen, vissa delar av båten eller yacht själv ska Charteree låta beloppet (en del av eller hela insättning), vilket motsvarar värdet av reparation, förvärv och / eller inköp av utrustning eller en särskild del av båten.
I fall orsakat skada får till följd att båten kan inte ytterligare chartras har Charteree rätt att behålla det belopp som motsvarar den uteblivna vinsten.

befraktaren skyldighet

Den Charteree är skyldig att lämna-över på befraktaren förfogande fullt utrustad, felfri, ren och torr båt med fulla bränsle- och vattentankar i avtalad tid och plats med alla giltiga dokument om lustjakt krävs för uthyrning.

Om det finns någon anledning att Charteree inte uppfyllde ovanstående villkor befraktare har rätt att be om pengar återbetalning för de dagar han inte använt båten. Även om Charteree inte kan placera båten till förfogande på avtalad plats 4 timmar efter utgången av den tidsperiod för övertagandet, eller ge en annan, minst lika eller bättre egenskaper har befraktare till höger för att ge upp kontraktet och efterfrågan den totala mängden av startavgiften eller kräva beloppet för så många dagar som han kunde inte kastas båten.
Befraktaren kan kräva endast den del av startavgiften; andra rättigheter till ersättning är uteslutna.
I händelse av skada eller defekt på båten eller dess utrustning på grund av den normala naturliga yacht förbrukning befraktare är skyldig att omedelbart underrätta Charteree. Den Charteree är skyldig att ta bort skadan efter anmälan.
Om Charteree bort skadan inom 24 (tjugofyra) timmar, har befraktare ingen rätt att kräva någon ersättning.

Övertagande båten

Befraktaren övertar båten i avtalad tid och plats. När du tar över båten är befraktare skyldig att kontrollera och noggrant undersöka tillståndet för båten och dess utrustning enligt inventarieförteckning.

Eventuella invändningar måste göras förrän i början av navigering. De möjliga täckta defekter på båten eller dess utrustning, som inte kunde vara kända till befraktare vid tidpunkten för övertagandet, liksom fel som kan uppstå efter övertagandet, inte ger rätt till befraktare att minska startavgiften .
Om befraktare inte övertagandet båten inom 48 timmar, är Charteree auktoriserad att ge upp kontraktet.
Den Charteree förbehåller sig rätten att inte lämna över båten om i domen av deras företrädare befraktaren inte är behörig någon anledning att driva båten, eller att ge instruktioner om befraktaren bekostnad.

Charterer's obligation

Efter att ha tagit i besittning av båten, ska befraktare bära på sin egen räkning all kusten av den dagliga kaj i hamnen, eller i marina, kust bränsle, olja, vatten, städning och alla andra nödvändigheter, liksom att eliminera alla skador och defekter, som kan visas när båten är under befraktaren ansvar och som inte är resultatet av normal naturliga yacht konsumtion, under förutsättning att befraktare har tidigare träffat en överenskommelse med Charteree om tekniskt motiverat i de reparationer som ska göras.

Befraktaren är skyldig att segla med i den kroatiska territorialvatten. För att lämna kroatiska territoriella vatten befraktare är skyldig att be Charteree ett särskilt tillstånd och intyg.
Befraktaren förbinder sig att respektera anpassade och andra föreskrifter och för att ta hand om båten och dess utrustning och navigera försiktigt och i enlighet med reglerna för en god navigatör och segla bara under säkra väder och god sikt.
Befraktare eller skeppare, förklarar otvivelaktigt att han förfogar över alla nödvändiga navigationsförmåga och att han besitter giltig licens som krävs för navigering vid det öppna havet och radiotelefonen certifikat, som måste läggas fram för Charteree.

Befraktaren åtar och uppger att han inte under charter yacht eller hyrt den till tredje person, att han inte skall delta i regattor eller yacht race, att han inte skall använda båten i kommersiellt syfte, yrkes- eller nattfiske, seglarskola eller liknande, att han inte skall driva båten under påverkan av alkohol eller narkotika, att han inte skall delta i bogsering av en annan båt, att han inte skall bryta mot offentliga regler, order och lagar som han inte får segla på natten av osäkra väder.
Antal personer ombord ska motsvara besättningslistan. Befraktaren övertar ansvaret för följderna av bristande respekt för sina skyldigheter.
I händelse av olycka eller skada båten eller dess utrustning under resan, är befraktare skyldiga att underrätta Charteree utan uppskov. De telefonnummer som kan användas för att meddela Charteree, visas i yacht dokument.
Befraktaren är skyldig att underrätta Charteree och myndigheterna i fall båten eller utrustning saknas, om ytterligare navigering är inte möjligt eller om yacht togs ifrån av, uppskattad eller om ytterligare navigering förbjöds av statliga myndigheter eller tredje part. Om befraktare inte hålla på sina skyldigheter han anses fullt ansvarig för alla konsekvenser för Charteree och han garanterar dem.
Hållande av husdjur (hundar, katter, fåglar och liknande) på båten är inte tillåtet, om inte en tidigare överenskommelse nåddes i detta avseende.
Befraktaren är skyldig att kontrollera dagligen oljenivån i motorn och ta hand om segel, eftersom de inte är försäkrade

befraktare skuld

För skador som orsakats av åtgärder och fel till den befraktare som Charteree är ansvarig gentemot tredje part befraktare är skyldig att reglera skador på Charteree i sin helhet, oavsett om det är fråga om material och / eller juridiska kostnader som ett resultat av en sådan åtgärder och misslyckanden.

Befraktaren är uttryckligen ansvarig för båten i fall någon officiellt organ konfiskerar det, på grund av olämpliga och olagliga åtgärder som vidtagits under användning av båten inom den period för period, som chartrades.

Befraktare är skyldig att betala alla kostnader för fel gjort sig, som Charteree har brottsligt och ekonomiskt ansvar. Befraktare är ansvarig för yacht ta bort utländska statliga myndigheter på grund av olagliga handlingar. I händelse av skada eller befraktare olycka är skyldig att skriva ner en lämplig rapport och att informera bemyndigade organ (hamn huvudkontor, polis, läkare) och Charteree vid försvinnandet av båten, omöjligheten att driva båten, liksom i fallet av statliga organ eller tredje man dimensionering eller konfiskera båten eller införande av förbud segling.

Befraktaren skall inte lämna hamnen eller ankarplatsen tills skadan utslagen ur någon vital del av båten, såsom motor, uppsättning av segel, linor, länspump (s), ankarspel, lanternor, mariner kompass, säkerhetsutrustning och liknande, eller om någon av de nämnda enheterna inte fungerar.
Befraktaren skall inte lämna hamnen eller ankar utan tillräcklig bränsletillförsel och när väderförhållandena eller tillstånd av båten eller hans besättning är osäkra eller osäkra i allmänhet.

Avkastningen av båten

Befraktaren är skyldig att återlämna båten i avtalad tid och plats städat utan besättning och deras personliga bagage.
Under den tiden är inklusive den fysiska ta över varar i en timme. Yachten skall återlämnas med full tank.
Om avstigning är inte möjligt vid angiven tid och plats av någon anledning, måste Charteree informeras i syfte att ge ytterligare instruktioner. Befraktaren bär alla kostnader för den Charteree som resulterar från den försenade på grund av dåligt väder.

Därför är det rekommenderat att återvända båten i hamnen natten innan slutdatum stadgan kontraktet. Om den återvändande av båten är senare som anges i denna stadga kontrakt skall befraktare lösa:

för förseningen upp till tre timmar – en dag hyran
för försening på mer än tre timmar – trippel daglig hyran plus alla andra kostnader.

Fördröjning kan inte motiveras av dåliga väderförhållanden.
Befraktaren är skyldig att rapportera ades defekten och skador, om något. Skadorna av undervattensdelen är föremål för inspektion av båten (lyft) för vilka befraktare bär kostnaderna. Befraktaren ansvarar för att återställa alla dokument om lustjakt (tillstånd, registrering, koncession etc.) liksom andra kosttillskott från fartygets papper fil (lista över hamnen master kontor och liknande). Fram till det ögonblick båten kontrolleras regelbundet ut den anser används av befraktaren.

Försäkring

Försäkringen bestäms av de villkor som definieras av försäkringsgivaren med vilken båten är försäkrad. Yachten är försäkrad mot tredje person skador och fullt försäkrad för alla skador till följd av våld huvudämne upp till den registrerade mängden av värdet på båtarna för risker enligt försäkringen. Yacht besättningen är försäkrad. De villkor under vilka båten är försäkrad form är integrerad del av detta kontrakt och skall levereras till befraktare när man tar över båten.

Vid vissa större medelvärden, liksom de där andra båtar är inblandade, är befraktare skyldig att omedelbart rapportera ärendet till den godkända hamnkaptenen kontor och spela i ett protokoll (händelseförloppet, uppskattning av en skada ) för försäkringsbolaget. Befraktaren är också skyldig att rapportera Chareteree kontor. Skadan täcks av försäkringar och i enlighet med försäkring, som inte har rapporterats Charteree utan uppskov får inte bekräftas.

I fall som anges i föregående stycke, är personligen ansvarig för alla skador som ett resultat av att inte rapportera eller sen skada rapportering befraktaren.
Om skada uppstår under kryssningen och befraktare är inte tas ut (på grund av normal utmattning eller om övertrassering av garantibeloppet) måste han få tillstånd (instruktion), från Charteree en lämplig reparation. Försäkringen täcker alla skador av franchise orsakas av väder eller andra naturkatastrofer, men inte de skador som gjorts med flit. Avgifter för ändamålet gjord skador är inte begränsade genom deponering; Befraktare måste betala alla kostnader som orsakas av skador gjort med flit.

Skadorna på seglen och på motorn som orsakats av oljebrist i motorn är inte täcks av försäkringar. Befraktare bär kostnader för dessa skador.
De personliga tillhörigheter inte omfattas av försäkringen.

Villkor för uppsägning

Om befraktare av någon anledning inte kan ta i besittning av båten, han kan, om tidigare överenskommits med Charteree, hitta en annan person som i stället för honom skall vidta alla rättigheter och skyldigheter som följer av detta avtal. Om det inte går att finna en ersättning för befraktaren Charteree skall behålla:

30% av beloppet för charteravgiften för avbokning upp till 2 (två) månader innan stadgan startdatum
50% av beloppet för charteravgiften för avbokning upp till 1 (en) månad före stadgan startdatum
Total mängd av startavgiften för uppsägning under den senaste månaden före startdatum charter

Om avbokning beror på objektiva skäl (död familjemedlem , tung skada eller annat) den accepterade deposition skall inte betalas tillbaka, men Chartereer ger båten till befraktare till sitt förfogande för en annan fri tid eller inom en annan säsong.

klagomål

Endast skriftliga klagomål, som undertecknats av båda parter med anledning av återlämnandet av båten kommer att beaktas.

Skiljeförfarande

Alla möjliga meningsskiljaktigheter eller tvister som uppstår / eller i samband med stadgan parti kommer att prövas för att lösa med fredliga avtal och samförstånd.
Eventuella fall som inte kan lösas fredligt , kommer att vara under domstolens behörighet i Charteree bostad.

HUR CHARTER (BOK) En båt ditt val?

Bokar en båt för charter är en enkel procedur så låt oss förklara hela proceduren på bara några steg enligt följande.

För att sammanfatta, måste du plocka u båt i ditt val och en start bas som är din bekvämlighet. Vår bokningsavdelning kommer att skicka komplett erbjudande tillsammans med de önskningar datum och du din båt är tillgänglig får du våra allmänna Charter villkor tillsammans med ett erbjudande om betalning, som överenskommits i avtalet.

Här är hela proceduren som beskrivs i bara ett par enkla steg:

Först ou måste välja en båt och en start bas men kom ihåg trafik anslutning och en båt tillgänglighet som du får från vår bokningsavdelning. I grund och botten hittar du allt på vår hemsida utom båten tillgänglighet. Om du vill hyra en båt från annan bas (marina), kommer vi gärna att organisera en överföring för dig som debiteras extra. Du har några större städer på vår hemsida tillsammans med sina priser under rubriken ”överföringar”. När du väljer önskad båt, alltid kontrollera antal hytter som vi har samma modeller med olika hyttnummer. Om det passar dina behov, ha i åtanke att skeppare och / eller värdinna måste ha sin egen kaj (om du hyr dem för din resa). Efter att ett beslut om rätt båt för dig, har i åtanke kan vi erbjuda många extra utrustning (vatten leksaker, sportutrustning, utombordsmotor, etc …) Dessutom, om du inte vet vilken modell är den rätta för din, vår bokningsavdelning hjälper dig gärna med några förslag som du kan tänkas behöva. Bara skicka oss en båttyp, startdatum, antalet passagerare och segling område, extra utrustning och om du behöver en besättning eller inte) och våra kollegor kommer att kontakta dig med flera erbjudanden. Du kan också fylla i ett bokningsformulär som du hittar här.

För det andra, när vår bokningsavdelning emot din förfrågan, kommer våra kollegor skickar ett erbjudande om en eller flera tillgängliga båtar i din e-post. I denna e-post kommer du att kunna se allt du behöver för ditt beslut: båt info, bilder, utrustning lista, bas info och pris. Naturligtvis, om du har ytterligare frågor, kontakta dem när som helst. När du har att fasta, vi kan ”reserv” båten för dig för ett par dagar så att du har några dagar att besluta. Ha i åtanke att du inte kan fördröja ditt beslut som båtarna blir bokat riktigt snabbt, särskilt om bokningen säsongen är nära datumet. (Vi uppmuntrar alltid våra kunder att kontakta vår bokningsavdelning så snart som möjligt på grund av en större chans att hitta en båt de vill tidigt på säsongen.)
Nu, när du bestämt vilken båt för att boka, se till att skicka oss en enkel e-post bekräftelse där du bekräftar båten, datum och bas.

Slutligen, när vi får att e-post från dig skickar vi erbjuder för betalning och vår allmänna Charter skick (gäller som ett kontrakt) – Allmänna Charter villkor publiceras också på vår hemsida och vi rekommenderar att du läser dem. Du är skyldig att betala en del av priset direkt efter vårt erbjudande / kontrakt, och resten 4 veckor före avresa.

När vi får full betalning från dig, kommer vår bokning avresa skicka en boarding information med all information från vår bas manager, där båten ligger och huvudmobilnummer för din ankomst. Strax innan ankomst (cirka 2-3 veckor innan) du skulle behöva skicka oss fyllda lista över alla passagerare som kommer att vara på båten besättningen.